Ben normal reyonalardan alıyorum. Normalde de yazın bol giymeyi tercih ediyordum m alıyordum şimdi elbise falan alırken L alıyorum tulumlarıda kalıba göre L veya XL. Tişörtlerde XL alıyorum ayrıca erkek reyonundan aldıklarım daha rahat, oluyor . Sadece tayt alırken hamile taytında M alıyorum 🤷♀️ Belki fikir olur.