[silindi] Kizlar Tam 12 haftalık oldum bugün yarın hastaneye gideceğim sizce cinsiyeti söylerlermi özele gidecegim yani bı tahmin yaparlarmi en azından
Ayseonay [silindi] sanmıyorum canım bebek çok küçük sadece tahminde bulunur 15 den sonra öğrenirsin insaallah
deryakadri [silindi] 14 haftalıkken doktor bi şey diyemem dedi dün akşam gitmek zorunda kaldım aynı doktor ordaydı 16 haftalık olduk pipisi var dedi
Ays0 Bana ilk olarak 11+2 de tahmin de bulundu doktorum ve değişmedi. Eğer pozisyonu uygunsa ve cihaz da iyiyse söyler bence
Miraybostan Haftada ikili testte söyledi 19 haftalığım hala kız ama tabi bazı doktorlar yanlış tahminde bulunabiliyor 16 ya kadar bekleyin kesin olsun❤️
Edacevik Benimde 7+3 te doktorum içime erkek doğdu bi anda dedi🥰bugun tam 12 haftalık olduk carsamba randevumuz var insallah gösterir bizim pitirciklar😍
Fatossakin 12+4 net bir şekilde pipi gördük cnm. Ama erken olduğu için yanılma olabilir bu haftalarda dedi doktor
merve1212- 12de tahminde bulunmuştu benim de ama ben yanlis olma ihtimaline karşı fazla kaptirmadim kendimi 😀 ama değişmedi 16da net bir şekilde belli oldu