Meelekkkkk İyi akşamlar kan pırtılaşması nedeniyle kan sulandırıcı igne kullanıyorum ilk on gün kollarıma yaptım eczane hep aynı yere yapma dedi ama bacak çok agrıyor göbek den de korkuyorum tecrübesi olan var mı yardımcı olursanız sevinirim
annelinkoo Meelekkkkk ben direkt coraspin kullanıyordum yetiyodu iğneyi hangi durumlarda yapıyolar acaba ?
Busra2212 Meelekkkkk yaklaşık 5aydır kullanıyorum ve hep göbekten vuruyorum hiç sorun olmuyor ilk başlarda acıyo gibi oluyo ama sonra inanki acımıyo hiç göbek deliğinin 4 parmak yanından yumusak yerini elinle hafif sıkıştırıp bianda batırırsın😊 bigün sağ bigün sol taraftan
Rukenayse Bende coraspin kullandım çok şükür faydasını da gördüm ama bi tanıdıgım sürekli göbeginden vuruluyordu sorun olacağını sanmıyorum allah şifa versin