Merhaba kızlar, üç dört gündür devamlı karnıma bir ağrı giriyor ama saplanıyor sanki ölecek gibi oluyorum yerimden kıpırdayamıyorum bile sancı mı ağrı mı çözemiyorum ama çok kötü gözlerimden yaş gelecek kadar kötü. Normalmi? Bebek büyüdüğü için mi oluyor yaşayan oldumu aranızda böyle 26 haftalığız bu arada