Biranne2 ılk basta kucakta gezerek emerek uyuyıdu ,sonra yatga yatırıp emzırerk uyutmya basladım nınnı eslıgınde
memeden kesme zamanında da yataga yanına yatıp sarılıp uyuttum yıne nınnıyle
tabı once memeyı azalttık yoksa gecelerı daha zor olurdu
gun ıcındr yorgun duserse gecelerı daha hızlı uyuyolar gunduz uykusu varsa keısnlkle emzırmedn uyutmya calısın su verın sevdgı oyuncagyla uyutun bırax gonlunu hos tutun gece de su verebılrsnz uyanırsa
Bıkac gece zorluyo ama alısıyolar sonra ınsallah kolay gecer surecınız