Nazzprlkci Kizlar birkac gundur mide yanmasi yasiyorum. 16 haftalik hamileyim. Bebegin saci cikiyor diye mide yanmasi olur derler🙄 bunu yasayan varmi neler yaptiniz?
Nesityyy Nazzprlkci hamileliğim başından beri yaşıyorum canım 13+6 oldum doktorum şurup ve hap verdi buna şükür yardım etti bence doktorunla danış sende..
Happyasya Nazzprlkci 16 da başladıysa çok şanslısın, ben 6. Haftadan beri çekiyorum. Baharattan şerbetli tatlılardan turşu ve asitten uzak durmakta fayda var. İlaçlardan ziyade yediğin içtiğine dikkat etmek daha iyi hissettiriyor . Saç değilde üstte biri yazmış mide sıkışıyor diye bilimsel açıklaması bu. Sonuçta çocuk midede değil ki saçtan yansın. Büyüklerin uydurması bence o
aeh saçla alakası yok rahim büyüdükçe mideye baskı oluşuyor o yüzden yanmalar artar özellikle son aylar daha zor. Salatalık, soğuk süt, karbonatlı su geçiriyor benim genelde