Derinim2021 Kızlar 39 haftalığım salı spinal sezeryan olucam gerek okuduklarım gerek cevremde duyduklarım süt sızıntı gibide olsa geliyor doğuma yakın diyorlar ama bende hiç gelmedi bugüne kadar acaba doğumdan sonra gelirmi yada önerileriniz varmı
Aysun1983 Derinim2021 hiç sızıntı şeklinde sütün gelmedi ilk gebeliğimde bende çok acabalar yaşadım o zamanlar ama çok şükür kızım emdi ve bolda sütüm oldu stres yapma şimdiden bebek emdikçe ucu çıkar emdikçe sütün gelir 2 gün kadar sarı su şeklinde geliyor sonra beyazlaşıyor süt
Goncagul27 Derinim2021 Bebek emdikçe süt gelecektir canım ilk 2 gün az gelebilir bebege mama verebilirsin iki günden sonra bayağı sütün oluyor benimki öyle olmuştu
Berika18 Derinim2021 benim ilk çocuğumda sızıntı olmadı. Sezeryan oldum bende 3. Gün geldi sütüm ama sık sık emzirdim mamayı hastanede 2 gün kaşıkla verdim kolaylık olup memeye alışmasın diye eve gelince vermedim.
derinsart Derinim2021 ben genel anestezi ile doğurdum bana sütün hemen gelmez emziremezsin diyen cok oldu ama kucagima alır almaz emzirdim sütümde iyi geldi cok sükür.. tamamen bünyeyle alakalı bence bunlar düşünmeyin suan gelmiosa bile gelmicegi anlamıma gelmez
Bugcuu @Derinim2021 Doğumdan sonra bebeğe yetecek kadar sütünüz gelecektir 😊 sık sık emzirin ki daha çabuk gelsin ve artsın sütünüz sütüm gelmez yetmez diye kendinizi sıkıntıya sokmayın stres olmayın ☺️
Derinim2021 Bugcuu cok teşekkür ederim ya herkes a gelmiyo mu yok benim böyleydi şakır şakır geliyordu falan diye tepkiler duyunca gelmicek heralde diye evham yaptırıyorlar insana
Bugcuu @Derinim2021 benimde ilk su gibiydi rengi az az geldi. Ama bebek doyuyordu doymasa ağlardı. Sürekli kontrol ettiler süt yetmeyince mama takviyesi yapıyorlar korkmayın lütfen ☺️Biz takviye almadık. Eve çıktıktan sonra azar azar artmaya başladı ¾. Günde göğüslerim tam dolmaya başladı. Ama hep bebeğe yetecek kadar süt olmuştu Emin’im sizinde olacaktır 🙏🏻
Derinim2021 derinsart evet plasenta vücuttan ayrılınca süt hormonu aktifleşmeye başlıyor diye okumuştum bende ama ne kadar doğru bilemiyorum tabi
Berika18 Derinim2021 Şöyle birşey var yanımdaki bayanında ilk 2 gün az geldi ama onun bebeğinde kilo kaybı yok artışı vardı ona doktor verme dedi. Benim ona göre az dı galiba oğlumda artış olmadı daha kilo kaybı oldu ver dediler ama dediğim gibi çok az ve kaşıkla verdim. Çünkü karın bokunu atıyor çocuk çoğu çocuklarda ilk gün kilo düşmesi oluyor.
SultanKobak Derinim2021 yanında mama bulundur eğer yetmeyecek gibi olursa takviye yaparlar ben inat edip vermedim 2. Gün sarılık olduk hemen takviye yaptım sütüm gelene kadar ama biberon kullanma kaşıkla ver kolaylığa alışmasın
Nurgull__ Derinim2021 canım bide hurma yemeye başla hurma sütü çoğaltıyormuş doğum içinde yardımcı oluyormuş sık sık emzir gelir bişey olmaz İnşallah🙏🏼
Nurgull__ Derinim2021 sade soda al yanına ben inanmıyodum ama baya postlards okudum açan olmuştu bebeğin gazı ve sarışılığı olmasın diye sade soda veriliyolarmış bir doğar doğmaz süt vermeden önce 1 çay kaşığı ağzına istersen iyice araştır canım ben mutlaka yapıcam
SultanKobak Derinim2021 tam ameliyata başladıklarında ebe sıkıp sütün geliyor demişti tabi süt dediği hafif beyazımsı suydu ☺️ Normal sütüm 3 gün sonra geldi