yeliz007 evet çok memnunum tecrübeli bir doktor hiç korkutmuyor ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı sonra selim beye gittik neden düştüğünü niçin olduğunu anlattı çok şükür bu gebeliğimdede hemen erkenden tedbirini aldırdı 17. Haftaya girdik prensesimle 😇