NaimeYilmaz adm Bizimkilerde anca ‘Annesi çoçuğu tutsun!! ‘ Pat iğne arkasından ağlama oldu bitti 🤷♀️ :)
Pasaannesi adm çok tatlııı yaaa ☺️☺️ Böyle yapılması taraftarıyım çocuklar sert doktor ve hemşireler yüzünden hastane önünden geçerken bile korkuyorlar 🙄
gozdegeoglum Harika bir şey ya benım bırıncı oqlumu bebısımı nasıl aqlatmıstı dr ıqne ıcın sımdık 4 haftalık hamıleyım ınsallah bu bebısımde sorun olmaz böyle dr lar çıkar karşımıza 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼