Busraailker Kızlar son zamanlarımdayım doğuma çok az kaldı aşırı derece de midem yanıyor ve yediklerimde rahatsız ediyor yaşayan varsa ne yapılmalı rahatlatan birşeyler varmı bildiğiniz
yldzcskn_43 Busraailker Benimde son ayim bir kaç gündür mide yanmasından dolayı ne uyuyabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum su icerken bile rahatsız ediyor artık beni maden suyu süt oabilecek herşeyi denedim ama çözüm bulamadım
Aysun1983 Busraailker aynı durumdayım son günlerim baya zorluyor beni maden suyu daha çok yakıyor beni yoğurt dendi ama yok leblebi iyi geldi bana evde olmadığından bugün gazoz içtim şu an çok rahatım 😀
Busraailker Fatmabngl çok teşekkür ederim benim yeni başladı 2 gündür bu şekilde ya evde geçimi çözümler bulayım diye sizlere sorayım dedim
Thutik Busraailker doktorunuz izin verirse lansor kullanmanızı öneririm, benim hayatımı kurtardı diyebilirim. Yanmadan ne uzanabiliyordum, ne uyuyabiliyordum. 2 haftadır huzurla yaşıyorum sayesinde 💗
Sevilay2855 Busraailker süt içmek iyi geliyo ama öyle bi bardak falan değil aralıklı olarak yudum yudum için benim de safra taşından dolayı çoğu şey yakıyo midemi
Seliner Talcid öneririm yemeklerden önce çiğneyin. Benim doktorum da vermişti. Normal talcid 2 tane forteyse 1 tane. İnşallah işe yarar🌸
aslihanakin Busraailker yüksek yastıkta yatmanızı öneririm. Az ve sık yemek yiyin. Kızartma tarzı şeyler bende aşırı rahatsızlık verdi o tür yemeklerden uzak durun. Süt yoğurt muz vs bana iyi geliyor. Akşam yemeğinizi geç saate bırakmayın birde.
Ayseonay Havuç yiyebilirsin bende 23 haftalığım çok mide yanması yaşıyorum ilaç bile fayda etmiyor havuç baya etkili oldu hatta suyunu bile içebilirsin
emosevk Busraailker hiçbirşeyin çözümü olmadı doktoruma söyledim mide koruyucu verdi üç gündür kullanıyorum rahatlıkmış gerçekten 37+4 teyim bu arada
Busraailker EsmamM18 evet sanırım galiba tek çözüm o ama doğumdan da korkan biri olarak bakalım neler olacak 😂