Edgnssss Çok hasta oldum benim gibi olanlar var mı aranız sa ilaç da kullanmıyorum doktorum yazmadı bi öneriniz varsa yazarsanız sevinirim ☺️
Burcinsrdgn Edgnssss buhar makinası kullan tavsiye ederim iyi geliyor ama ilaçtan sa doğal yollar ile atlatmak
Edgnssss Burcinsrdgn buhar makinası yok evimde meyve falan kendimi sıcak tutmaya çalışıyorum ama faydası olmuyor son çare gene doktoruma söylicem
Burcinsrdgn Edgnssss buhar makinası bebek içinde öneriyorlar sinbo var bendede çok işimi gördü sürekli burnum kanıyordu