Minigininannesi 39+3 oldum bugün. Geçen hafta çarşamba 1bucuk cm idi. Cuma 2 buçuk olmuştu. Bugün 3 cm olmuş birazda doktor açılma olsun diye zorladı. İlk doğumum olcak 3cm olup da kaç gün içinde doğum yaptınız ? Suan evde sancı, su gelmesi gibi belirtiler bekliyorum. Hiç belirti olmadan başladı acilmam.
26062018 Merhaba bnimde 39+6ama doktor açıklığa bakmadı hiç bende bekliyorum ama gelmeye niyeti YÖK galiba 😀
Minigininannesi 26062018 benim 30 da sancim başladı suan sancı yok 😀 değişik bir hamilelik geçiriyorum sanki 😊
Dimplesgirll Canım sende Gazi ye gidiyordun değil mi bgn Benin de muaynem vardı 39+2 bende Perşembe’ye sezeryan kararı verildi bana ilk Doğumun bgn 2 kez çatıya baktı öldüm resmen pelvis uygun ama açılma 1 cm bebek 4020 kg olmuş 3 kez ultrasonla incelediler hocası nandanıştı ve Perşembe’ye gün verildi hakkımızda hayırlısı artık inşlah senin normal olur
Minigininannesi Dimplesgirll benim çatı muayenesi yapıldı çok rahat doğumun olur dedi bebek 3200 suan kuzum açılma işte 3 olmuş ama nasıl açılacak artık çok yoruldum ya da sancı baslicak bilmiyorum birde açılma artsın zamanı geldi diye çok zorluyorlar. Birde ismin ne bugün biri içerde 39 haftalik dediler çok canım acid diyordu sesi geliyordu odaya
Bitanesi Dimplesgirll kilosu bazen yanlış cıkabiliyor bilginiz olsun kızımada öyle demişlerdi az dogdu kilosu
Dimplesgirll Minigininannesi o kesin benimdir canım geçen yapmışlardı sesim çıkmamıştı bgn varya sedyenin tepesine çıktım resmen elini soktu baya uğraştı 2 kez yaptı hemde elimle ağzımı kapamama rağmen baya sesim çıktı çok utandım kendimi tutamadım diye adım Zehra
Minigininannesi Dimplesgirll esin geldi içeri sordu hatırladım sizi ogle saatleriydi içerde muayene dediler 😊 bacağıma kramp girdi diyodun 😊 senden hemen sonra ben girdim
Minigininannesi Dimplesgirll normal bende çıktığımda nefes alamiyodum açılma olsun diye zorladı baya bi kan geliyor hala az az. Benimde perşembe günü randevum var belki bende doğururum 😊 yazarım burdan size
Zhrnc Minigininannesi canım hurma ye zeytinyağıyla masaj yap sürekli squat hareketi yap Genelde acılmayı sağlıyo diyolar 3cm açılmış boşu boşuna suni sancı çekme
Minigininannesi Zhrnc 41e kadar bekletirim dedi doktor 41e kadar olmazsa suni sancı dedi. Dediklerinize bakiyim internetten nasıl uygulayacağıma teşekkür ederim 😊
Dimplesgirll Bitanesi canım ztn benim çok zor karar verdiler sezeryana üniversite hastanesi bgn 3 kez ultrasonla baktılar başka hocalara danıştılar herkes ölçtü ayrı ayrı bu kararı verdiler hep önde gidiyordu baş ölçüsü ve kilosu bakalım 39+5 te doğmuş olcak hayırlısı olsun diyorum artık
Aseloyku1 Bende kaç gündür 2 3cm acıkla beklıyorum nısanda geldı kaç gün önce hıcbır ilerleme yok sadece hafıf bel agrısı var sancı gelcek dıye beklıyorum ınsallah kendı sancım gelır yoksa suni sancı verır heralde cumartesı zaman doluyo
Minigininannesi Aseloyku1 inşallah gelir sancimiz dua ediyorum ki gelsin kendi sancimla doğum yapiyim bikaç doğum hikayesinde okumuştum 5_6cm olana kadar sancıları yokmuş suyunu pataltinca doktor öyle başlamış acaba bizimde öyle mi olcak ki ?
Aseloyku1 Minigininannesi ınsallah kendılıgınden olur ama belımde bı yanma sancı arada kasıklarıma vuruyo acaba geceye dogru cogalırmı bılmıyorum allah hapımızın yardımcısı olsun kactane Doğum yaparsan yap hepsınde yenı seyler ogrenıyosun bu üçüncü olacak ınsallah yasamadıgım seylerı yasadım 😀😀
Minigininannesi Aseloyku1 ne güzel 3.yu de alırsınız inşallah kucaginiza. Ben bugun muayene olduktan sonra ben dogurmaktan vazgeçtim içimde dursun bu doğar sa bidaha cesaret edemem diye mizirdaniyodum eşime 😀