Obsesifk Ekimucizesi SelviAcar normalde kapımızda beslediğimiz yavrudan biraz büyük bi kedimiz vardı arada eve alıyorduk eşim normalde hiç sevmez kapıda oturduğumuzda falan girip evi dolaşıyordu falan şimdi daha ılımlı bakıyor belki eve alabiliriz şuanda da bakımını falan nasıl yapıyorsunuz veteriner masrafları ne kadar oluyor ? Yarın yıkıcam kombiyi açıp evde bir sorun olmaz herhalde
SelviAcar Götürdüğünüz yere göre,aşısına göre değişiyor..Genelde karma1 karma 2 aşısı ve iç,dış parazit aşısı oluyor fiyatları 30Tl-60Tl arası bir fiyat😊
deletedmom11 Kedi kıLı midesine yada ciğerine gidenLer bebeğini düşürebiLiyomuş bakteriden doLayı diye duymuştum
Burcum deletedmom11 tamamen şehir efsanesi şayet kediniz var ve aşıları tam ise hiç bir problem yok. Senelerdir hayvanlarla içli dışlıyız. Benim de evde kedim var. Hatta doktorumun da kedisi var. Evladım o da benim. Öpüyorum, kokluyorum.. yani bir tek dışarıdaki pisilerle biraz mesafeliyiz o kadar.
DilekAlkanat deletedmom11 evet benim doktorum ozellikle soyledi evde tüylü evcil hayvan besliyorsan bir sureligine birine ver yada sen ayni ev ortaminda kalma hava yolu ile soluyup tuyu kactigi zaman keseye yapisiyor ve dusuge neden oluyormus
Burcum Obsesifk evinizin içine alacaksanız muhakkak yaptırın. Kaç haftalık hamilesiniz? Toksoplazma testi yapıldı mı?
Obsesifk Burcum test yapıldı mı yapılmadı bilmiyorum çünkü ilk zamanlar gittiğim doktor hiçbişey demiyordu belki yapmıştır şimdiki doktoruma sordum dışarda kedi besliyoruz zararı olur mu dedim olmaz dedi 16 haftalık hamileyim ama kakasını dışarı yapıyor
SelviAcar Burcum 37haftalık hamileyim o testi yaptırmadım doktorumunda kedisi var cins kediyse aşısı varsa sorun olmayacağını söyledi kendiside gebe kaldığından beri bakıyormuş doğum yaptım ve bırakmadım da dedi . siz yaptırdınız mı
Obsesifk Burcum şimdi ilk tahlillerime baktım anti toxoplazma diye bir şey var karşısında 0,00 negatif yazıyor
Burcum SelviAcar benim doktorumun da var ama ben yaptırdım zaten zamanında almışım o mikrobu, bağışıklığım var ama yine de dikkat et, sokaktaki hayvanlarla mesafeli ol dedi. Bir de dışarıda salata falan yememeye çalışıyorum. İyi yıkanmamış salata daha tehlikeli kedilerden😊