Kızlar merhaba ikingun önce idrar testinde pozitif çıktı pazartesi kan vermeye doktora gidicrm ama adet ağrısı gibi ara ara kasıklarımda ve belimde ağrı oluyor bu normal mi çünkü bir düşük geçirdim biraz tedirginim kanamam yok çok şükür ama ağrılar oluyor