adalas rica ederim tabii doktor elestirmek istemem belki siz memnun kalacaksiniz ama biraz sert, cok hızlı ve ezbere konusup gecistiren biriydi muayenesinde, normalde isinin ehli olmasi benim icin yeterli guleryuz ya da samimiyet beklemem bir doktordan. Ben 11 haftalikken tavsiye uzerine gittim kendisine, hocam normalde sizi daha erken buldum ama 15 aylik bir oglum var birakacak insan bulamadim gec geldim pandemide yanimda getirmek istemedim gibi birkac laf ettigimde ters bi tavırla hii sizin de hayatınız zor gibi bir cevap verince kendisiyle ilk gunden yolumu ayirdim