Kaderakkes Kizlar ince belime cok agri giriyor tam kalcalarin üstü bebek sertleşiyor 38+3 um sancim mi var acaba ilk gebeligim bilmiyorum
Burcunur__ Kaderakkes bel ağrısıyla hastaneye gidip 4 cm açıklıkla doğum yapan bir kuzenim var ☺️ Bel ağrısıda doğumun başlamasına bi işaret
kids0305 Kaderakkes 38+2de bel agrisiyla hastaneye gittim 6 cm aciklik çıktı 2 saat sonrasinda da doğum oldu. Düzenli agri giriyorsa dogum sanciisidir