Merhaba arkadaslar 🙋🏻♀️
Esimin gorevi sebebiyle Agridayim. Dogumu kocaelide yapmak istiyorum. Suan 22+2yiz. Sizce en gec kacinci haftada dogum yapmak istedigim sehre gitmeliyim? Gidenler nasil planladilar? Gidecegim doktor beni doguma az kala gormus olacak. Nst falan baglanmam gerekecek. Kacinci haftada gitsem rahat ederim cok kafam karisik 🤷🏻♀️
ikinci sorum ise, tetanoz asisini tam 1 ay dolmadan yaptirabilir miyim? Cok degil 3-4 gun oncesinden ? 😚
Tesekkurler şimdiden 😘