Eşim Malatyalı. Hayatımda bir kez zehirlendim o da ilk defa kayısı çekirdeğinden oldu. Onlar alışık olduğu için bir şey olmuyordu ama badem gibi bir şey ben 1 avuç yemiştim. Ertesi gün mide bulantısı kusma vs ilk kez serum almıştım. Çekirdekte kükürt varmış meğer. Eşim fazla yeme diye uyarmıştı beni. Ama 1 avuç bile kötü yaptı beni. Çağlayı duymamıştım ama dikkatli olmakta fayda var