24undebiranne Merhaba hanimlar size birsey sormak istiyorum hangi bebek bakim ürünlerini aldinizz vee hangi markayi tercih ettiniz . dogum yapip kullandiginiz memnun oldugunuz bir urun varsa soylerseniz sevinirim 😊
1anne-2bebek 24undebiranne muatela ☺️ sımdıkı dogumumda bubchen da denıcem. Sampuanda pişik kremınde mustela, bebek yagında ve nemlendırıcı de bubchen denıcem bakalım 🥰
ilknrkrkc 24undebiranne bebek yağı pişik kremi incia tercih ettim temiz içerikli olduğu için. Şampuan ve vücut losyonu ecos3 tercih ettim yine temiz içerikli olduğu için. Pişik kremi olarak ekstra sudocrem aldım hem göğüs ucu kremi hem pişik kremi olarak kullanacağım.☺️
Merinosunannesii 24undebiranne şampuan mustela pişik kremi bübchen losyon hipp yağ almadım tercih edilmiyor benimkisi ortaya karışık oldu 😂