NurCeren00 benim ailemde hiç kimsede kan pohtılaşması yok bir tek bende çıktı, bir arkadaşımda da 2.hamileliğimde çıktı yani babandan geçecek diye birşey yok canım, endişe etme. Ben şanssızdım ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi 10.haftada durmuştu ancak öyle öğrendik. Bence doktorunu ara yarın sabahtan en azından bir aspirine başla derim ne olur nolmaz