Alyaesmaa gokhande 20+6dayım benımde aynı toplanıyo orası top gibi cıkıyo elımle sevıyorum😂 doktor kasılma degıl dedı bebek ıcerde rahatsız duruyo ayakları kafasında ondan geriliyo yer acmak ıcın dedı
Fatos_teke46 gokhande 20+6 bebeğim özellikle sağ tarafıma toplaniyor 😂 uğraşıyorum itiyorum seviyorum gitmiyor ordan 😁 eşimde diyor götüşüdür o ezme bırak orda rahat diyor 😂😂😂
minikbirkiz Ben de oluyordu, doktor magnezyum eksikliğinden olduğunu söyledi. Günde 1-2 tane kızılay erzincan magnezyumlu soda içiyorum. Artık hiç olmuyor çok şükür.
[silindi] Benm de oluyor cok erken basladi 17lerde magnezyum vermişti dokundu kullanamsdm degistirdi baska verdi o zamandan beri ciddi anlamda azaldi kasilmalarm
[silindi] gokhande evet bnm de ilk gebelgmde erken baslamisyi ama bu kadar da degil korktum biraz doktor da erken oldgunu söyledi fazla ayakta kalma dedi
gokhande [silindi] son zamanlarda fazla ayakta kaldım 3 çocuk 🤦🏻♀️ Tek başına olunca günde iki maden suyu içeyim belki işe yarar
[silindi] gokhande evet ondan ben de iciyorum insaallah iyi gelir Allah yardimciniz olsn bende tek cocuk ben bile oturacak firsat bulamıyorum 🤷🏻♀️
gokhande [silindi] aminnn inşallah faydasını görürüm doktora gidene kadar cevaplarınız için teşekkür ederim ❤️ Allah yardımcımız olsun tek başına zor oluyor bakması 😪
Bernie 20+4 bu sabah kalktım,gobegim yamuktu 😄 cok komigime gitti,sola gectigini zaten pek gormedim oglusumun 😁
gokhande Minik_kalplim_ magnezyum eksikliği diye biliyorum ben ama başka bir arkadaşımız yer açmak için yapıyor demiş doktoru 🤷🏻♀️
Alyaesmaa gokhande magnezyum eksıklıgımı dıye kac kez sordum hayır dedı kanlarıma baktı tam cıktı anlayamadım ilacta var elımde ama ıcme dedı son aylarda ıcersın dedı.Kafama gore ıcsem zararı olurmukı acaba magnezyumu
gokhande Alyaesmaa yanlış yönlendirmek istemem seni ama bir daha gittiğinde tekrar söyle doktoruna bakalım
[silindi] Alyaesmaa siz de ilac takviyesi yerine su sodalardsn icebilirsnz belki smdilik iciniz de rahat eder bi zarari da olmaz
Alyaesmaa [silindi] İnternetten araştırdım magnezyum olan gıdalar diye onları yiyorum soda içemiyodum ama mecbur içcem hayırlısıyla zamanında doğururuz inşallah ilk kızımda 35te doğmuştu bundada korkuyorum