Alim01 öyle bir şey yok sezaryende vardı eskiden genel anestezi ile o da kaldırıldı şu an lokal yapıyorlar onu. Epiduralde amaç sancıları hissetmemeyi sağlamak. Tam bayılma olursa ıkınma işlemi olmaz nasıl çıkacak bebek ordan? Doğumun %90 ı ıkınma zaten.