Nurrr2112 Kızlar kuzenim 6 haftalık gebe guatrı var tedavi görüyor şimdi, gebeliği yeni olduğu için folik asit kullanıyor sizce guatr ilacı ile folik asitin aynı anda kullanımında bir sakında var mı?? Bu durumda olan varsa yardımcı olabilir mi lütfen🙏
Fiknet Nurrr2112 benim de var ilacı kullanması gerekiyor kullanmaması bebekte sıkıntıya yol açıyor her ay tiroidin seviyesi için takip ediliyor ve ona göre ilaç dozajı arttırılıyor
Mom54544 Nurrr2112 Yoo aynı anda kullandım hemde folik asite gebelik öncesi başladığım halde hemde tiroid ilacinida 3 buçuk senedir kullanıyorum
Banu26es Nurrr2112 bende triod ilacı ve folis asiti kullanıyorum. Sadece farklı zamanlarda içiyorum. Tiroid ilacı aç karna sabah alınıyor genelde. Folik asidi tok karna alıyorum
Nurrr2112 HavvaMerve biliyor canım demiş ilaç hafif bebeğe zararı olmaz ama işte diyor acaba ikisini birlikte kullansam zararı olur mu
tontirik @Nurrr2112 tiroid ilacını aç içiyorsunuz zaten. Folik asiti de tok için. Bir sakınca olmaz yani. Ben öyle yaptım
rgk Nurrr2112 ben de ikisini birlikte kullanıyorum, hipertiroidiyim. zamansal olarak birini sabah birini akşam kullanıyorum.
-YildizTozu- Nurrr2112 tiroid ilacı ile arasında en azından 4 saat zaman dilimi olsun o şekilde kullansın. Çünkü tiroid ilacı farklı ilaçlarla, vitaminle ya da takviyeyle etkileşime girebiliyor
Mamak Nurrr2112 yok canim olmaz. Bende de guatr var, her sabah once guatr ilacimi iciyorum sonra vitaminimi. Hatta gebelikte guatr daha da ilerler ilacin dozunu artirirlar genelde.
Momy11 Nurrr2112 bende hipotiroidi hastasiyim ve troid ilacimla folik asiti birlikte kullanıyordum kontrole gittiğimde troidlerim yükselmişti emilimi zorlanmış bir olunca doktor arasında 5 saat fark bırak dedi ve o şekilde yapıyorum artık