Zeweyy Bugün kontrole gittim hala kanala girmemiş 😞 moralim çok bozuk doğuramayacağım bu gidişle.. Perşembe 40 hafta doluyor bir daha gideceğim sizce iner mi 🤔
Nisanurr Zeweyy canım bende 39+0da doğum yaptım benim oğlumda inmemişti ama ona rağmen normal doğum yaptım çok şükür 😍🙏
Hamide00 Canım bebeğe bağlı inedebilir . Ama kontrolde doktor kesin bişey söyler artık Doğum için sancıyla dönen bebeklerde var .
OktayZmrtCokun Nisanurr canım inmeden sancın ve açılman oldumu? Yoksa suni mi verdiler bende 39+2 hala tek vucut :/
Dimplesgirll 39+2 İnmemiş kilosu da 4 ü geçtiği için perşembe sezeryan olcam o güne kdr gelir mi bilmem 1 cm açıklık varmış da
Zeweyy Dimplesgirll benimkinin kilosu çok değil üç gün daha bekleyeceğim hayırlısı normal yapmak istiyorum ama bebeğim sağlıklı olsun da
Nisanurr OktayZmrtCokun canım 1,5 cm açıklığım vardı sadece sancı falan hiç yoktu suni sancıyla yaptım kanalda olmadığı içinde karnıma bastıra bastıra indirdiler kanala
Zeweyy Hilaaall işin ilginç yanı hiç bakmadı doktoramı çatı muayenesi de yapmadı soramadım yapmicakmısınız diye 🙄
Hilaaall Zeweyy 4 gundur 3 cm acılmama var heran olabilir olmaya bilir diyio telaşa soktular hala 3 cm normal dohum pozisyonunda sancılarım da 60 ama kanala girmemiş
Zeweyy Ayselcnt aynen benim de acayip moralim bozuluyor eşim de çok kızıyor sağlıklı olsun diyor haklı ama elimde değil