Merhaba arkadaşlar. 25. Haftamdayım, ilk süreçten beri Memorial Hastanesi’nde takip ediliyorum. Gebelik süreci, aşı için vs. sağlık ocağından çağırıldım, gittiğimde de toplu kan tahlillerimi yaptırdım. ( 2 defa ) Sonuçlarını kendi doktoruma götürdüğümde TSH değeri yüksek çıkıyor. Özel hastanede TSH değerini tekrarlıyoruz, normal değerlerde çıkıyor. Sağlık ocağında çıkan TSH sonucunda acaba bir yanılma payı mı var? İki kere aynı durumla karşılaştım. Bu durumla karşılaşan oldu mu?