Esraanil ben ikili test için bakırköy sadi konuka randevu aldım aslında 12+5 de randevu almadan önce hastaneyi aradım ikili test yapılıyor mu diye evet dediler kimden randevu alıcam kadın doğumcu dediler neyse 12+5e bulabildim. Doktora bi gittim doktor demesin biz yapmıyoruz, iyi ama ben aradım sordum yapılıyor dediler bana dedim . Yok dedi , özellere bakıkız yada çam şakuraya bakın orası yapıyo dedi tabi bnim günüm yok 12+5 olunca mecbur kendi özel hastaneme gittim orada o yüzden yaptırdım . Yoksa bu tarz ultrasonları devlette yaptırmak daha mantılkm sonuçunu dokroruma götürürm ama yapan bulabilmek önemli