Ecemmmmmmmmm Merhaba 11 haftalığım ve 3 üz gebeyim. Göbeğim daha tam çıkmadı eskisi gibi ama herkes sadece sol ya da sağ tarafa yatmam gerektiğini söylüyor bu kadar erken mi başlıyor bilgisi olan paylaşabilir mi ?
Minnosunannesiii Ecemmmmmmmmm 20. Haftaya kadar yüz üstü 25. Haftaya kadar sırt üstü serbest ama 3çüz olunca bilemiyorum şimdi ne desem yanlış
Mom080 Ecemmmmmmmmm 30. Haftadayım doktorum bana zaten bebek seni yönlendirecek sırt üstü uzun uzun yatamazsın demişti ve gercektende öyle 25. Haftadan sonra sırtüstü yatamıyorum uzun uzun sürekli sağ sol dönüyorum. Sırtüstü çok yatmak istersen arkana hafif bi yastık koy dümdüz olma yeter dedi ama sizin çok erken o haftalardan bir şey olmaz çünkü karnınızda ağırlık yok gibi bir şey ileriki haftalara bakılınca