Nurpak04 Asella canım o ilaca başladığım günden beri mide bulantisindan , mide ağrısından, bas donmesinden öldüm. Israrla 10 gün kadar içmeye devam ettim belki alışırım diye ama olmuyor. Şimdi ilaçları içmeyi bıraktım şuan acayip rahatım 😄
Happyasya Asella bende yaşadım ilacın kusmuk tadını bile ezberlemiştim 🤣🤣şuan da kusmuyorm ama hala içince kendimi iyi hissetmiyorum🤦♀️Geceye bıtakmıuormki gündüz hareket edip bulantımı dindiriyorum
Ayse-24 Asella bende içince kusuyordum ve aşırı derece de kötü kokuyor. 2 kere olunca bıraktım. Salı dr danışıp ne yapmam gerektiğini soracağım zira uykudan bile uyandırıyordu beni.
Mommy_93 @Asella Bende ilk 2 gün mide bulantısı oldu sadece, sonra düzeldi, aylardır kullanıyorum . Düzelmeseydi ben de doktoruma sorup değiştirmesini isteyecektim.
Mrymonek Asella hamile değilken doktorum vermişti aşırı uyku yapmıştı bende de . Regenesis kullanıyorum hiç yan etkisini görmedim sorabilirsiniz doktorunuza :)