Ummuctn Arkadaşlar suan kasığıma baskı oldu üç kere ara arayla. Göbeğimin oraya sancı vurdu geçti on sn. Daha sonra sağ tarafıma. İdrarımda öyle geliyo sık sık. Ama ne nişan denilen kan geldi ne başka bişe. Ben ne yapıyım boşa telaşlanmamalı mıyım ?
yavrukom Ummuctn üstte kalsın diye yazıyorum bilgisi olanlar yazar umarım 🙏 inşallah sağlık sihatle kucagnza alirsnz
Ecenurcevik Ummuctn benimde ona benzer oldu yeni hastaneden geldim sabatan beri bekledim geçmedi kızın kafası aşağya dönmüş baskı yapıyormuş nts temiz çıktı ama biz 34+2 yiz daha erken benimki seninki zaman gelmiş sayılır biraz daha bekle çok kötü olursa duşa gir genelde duş rahatlatır geçmezse bi doktorunu ara yada hastaneye git derim ben
KuzeyinAnnesi2021 Ummuctn canım sancılarının aralığını takip et sık sık idrarda suyunun geldiği anlamına gelebilir benimde dün kontrolüm vardı doktorum ya birden gelir yada gereğinden fazla idrara çıkarsan o zamanda suyun geliyor olabilir haberleşelim hemen dedi bence doktorunuda bi ara sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza🤗
midekoruyucu Ummuctn sancıların sıklığını takip edin bi süre yatıp dinlenince geçiyorsa yalancı sancı yaşıyorsunuzdur ama geçmiyorsa mutlaka doktorunuzla iletişime geçin, haftanız baya ileri çünkü
Ummuctn midekoruyucu idrarımda geliyo çok baskı yapıyo hissediyorum. Açılma dedikleri dışardan görünen bişey mi içerden mi ? Bide çocuk doğuyo diyelim yine hareketli olur mu ?
Nurhanimm Ecenurcevik ay onun kafasini sevim ben yaa benimki de kiz arada carpiyo birden noldu mu sasiriyorum 😅😁
Ummuctn KuzeyinAnnesi2021 idrar sandığım suda olabilir doğru mu ? On dkkada bir az az geliyo gibi sancı. Gidiyim o zaman doktora bence
midekoruyucu Ummuctn canım şimdi gördüm de hastaneye de gitmişsin sanırım, noldu kötü bişey yoktur İnşallah 🤲🏼
Ecenurcevik Ummuctn bi git o zaman canım benim ne olur ne olmaz kötü bişey yoksa bile için rahat olur bide ağrıların için bişey yaparlar belki
KuzeyinAnnesi2021 Ummuctn evet canım olabilir dün doktorum öle söyledi hayırlı haberler ver bizede inşallah dualarım seninle 🤗
Ummuctn midekoruyucu iki saat daha beklettiler elleriyle kontrol ettiler yokmuş açılma. Ama sanırım doğum yakın ve normal doğumdan korkuyorum canım yandı kontrolde.
Ummuctn Buketkucuk ki saat daha beklettiler elleriyle kontrol ettiler yokmuş açılma. Ama sanırım doğum yakın ve normal doğumdan korkuyorum canım yandı kontrolde.
Ummuctn Ecenurcevik ki saat daha beklettiler elleriyle kontrol ettiler yokmuş açılma. Ama sanırım doğum yakın ve normal doğumdan korkuyorum canım yandı kontrolde.
Ecenurcevik Ummuctn ay o kontuolü bende oldum çok canım yandı ondan sonra normal doğumdan korktum ❤️ Kontuollü ol canım doğum yakın dediyse hayırlısıyla inşallah alırsın kucağına ❤️ Anneler gününüz kutlu olsun