Tubasel5 Sona doğru daha az hareket eder diyorlardı. Ama ben oturamıyorum artık yukarıda baskı , kaburga desen kırılmış gibi karnım taş gibi hiç durmayan kıpır kıpır bir kız var içimde. 🌸
ysmn_kck17 Tubasel5 Oh oh maşallah en güzeli . Hareketsiz kalıp insanın aklı kalacağına bırakın hareketleriyle kendini hissettirsin zaten sizinde çok birşey kalmamış ☺️ Allah kurtarsın ☺️
tazeaane Tubasel5 bizimde 35. Haftamız ama aynı bende senin gibiyim canım maşallah hareketleri güzel. Ama sırt ağrılarım çok arttı benim dayanamıyorum 😔
ozlmm123 Tubasel5 ahh bacim ahh gel sarılalım aynen bende öyle ve 3 gündür mide bulantısı bacaklarım ağrıyor ellerim ayaklarım sis bacaklarım kopuyor sanki 36+3 teyim
EbrarBostanci-81 Valla benimde 32 haftadan sonra büyüdüğü için sanırım hareketleri eskisi gibi değil dönemiyor sanırım zaten doğum pozisyonuna girmiş hareketlerinde azalma olursa gel dediler Allahtan bi şeyler yiyince öte beri kımıldanıyo biraz anlamicam diye çok korkuyorum 🥺
Tubasel5 EbrarBostanci-81 benim 28. Haftadan beri doğum pozisyonunda. Erken doğum riskim vardı hep yata yata geldim bu haftaya . Korkma Allah’ın izniyle herşey güzel olack🌸💕
EbrarBostanci-81 Tubasel5 erken doğum riskimiz yok çok şükür ama son 30 gün kaldı karşıma doğum videoları çıktığında artık içimde korku oluşuyo eskiden ay geçsinde gelsin artık o günler diyodum 🙈😂 Rabbim yardımcımız olsun sağlıkla gelsin yavruşlarımız 🤲🏼🥰
Zhrblt Tubasel5 bizde 37 olduk canım makat gelişli 30 dan beri hep aynı hic değişmedi kemiklerim ayrılcak hareketinden böyle 🤭🤭🥰
Kbraelif_15 Tubasel5 36 ya yeni girdik son haftalar mı zor doğum mu yakın anlam veremedim 3 4 gün öncesine kadar çok dinç çok hareketliydim ama 3 4 gündür bacaklarım karnımın alt kısmı aşırı ağrıyo yürümek işkence oldu resmen bu günler nasıl geçicek diye kara kara düşünmeye başladım 🙄 Bebişte maşallah ilerleyen haftalarda yeri daralır hareketleri azalır diyolardı benimki taklalar atıyo içerde 😃
Mehtap0606 Kızlar bende36+2 deyim gece 3 ten beri belim çok ağrıyon karnım çok ağrıyor adet olacakmışım gibi ilk defa oldu sizinde başınıza geliyor mu yoksa hastaneye gitsem mmi
Tubasel5 Mehtap0606 oluyor karın agrıları ama Volvo şiddetlenirse duramayacak kadar o zaman gel dedi doktor
mom6565 Tubasel5 canım 40haftalik oldum ve bebeğim 4 kilo ona rağmen aşırı hareketli normalde bu kiloya bu haftada hareketlerijin azalamsi gerekirken dahada artti
Kbraelif_15 Tubasel5 Bende öyle bakmaya başladım bu ağrılardan sonra ama korkmuyoda değilim bi korku bastı beni 🙈