Aynen bende de öyle oluyurdu o zamanlar hamilelik ilerledikçe akıntı artıyor
Benim dün sabah baya oldu mesela tabi çok abartılı değil ama ıslaklık rahatsız ediyor arkadaşların dediği gibi pantolona bile geçiyor farketmezsen
Uygulamada da yazıyor bebeğin derisi cildi oluşmaya başladıkça akıntı artıyormuş her gün bebekle ilgili bi şeyler yazıyor ya bu da orda yazıyordu
Günlük ped kullanıyorum mecbur yatarken kullanmıyorum ama kokusuz olan günlük pedleri tercih ediyorum iyi oluyor
Akıntı kötü kokulu ve rengi değişik olunca haber ver dedi doktorum
Beyaza yakın ya da şeffaf kokusuz akıntı normal 33. Haftadayım hala akıntım devam ediyor su gibi bazen çok yoğun oluyor bazen çok az
Doktora bu amniyon sıvısı mı acaba diye sormuştum o çok daha fazla gelir bu kadar Olmaz dedi