Merhaba, size birşey danışmak istiyorum
ben bir üniversite hastanesinde iyi bir doktora ücretli takip ediliyorum. Doktordan da memnunum baya işinin ehli biri. Doğum içinde para istiyor haliyle gelmek için. Ama ben sezaryenlik bir durum gelişmezse normal doğum istiyorum ve böyle aşırı spontane bir şekilde suyum gelsin duşuma gireyim biraz evde takılayım son anda hastaneye gideyim(eve 5 dk hastane) ve o an orada görevli kim varsa o doğumu gerçekleştirsin istiyorum. Normal doğumda doktorun çok müdahalesi olduğunu düşünmüyorum ve normal doğurmak istiyorum diyince sanki son zamanlarda veya hastaneye hemen gidince sezeryana çevirmek için uğraşacaklar gibi bir algı var bende. Çünkü normal doğum bilinmez bir süreç uzayabilir hemen sonuca varma düşünceleri var gibi. Sürece çok müdahale ettirmek çok istemiyorum. Tabi son muayanelerde zorunlu bir durum çıkmazsa. Böyle devlet hastanesine bir anda gidip doğuran var mı 😊 veya benim düşüncemde olan var mı?
Başka düşüncelere de açığım tabi, işin maddi boyutunda da değilim ama böyle bir sürecin ticarete dökülmesine ve normal süreçten zorunlu haller dışında saptırılmasını pek doğru bulmuyorum. Ha diyeceksiniz doktoruna güvenmiyor musun? İşine ve bilgisine güveniyorum ama kimse babamızın oğlu değil sanıyorum ki artık herkes işimi bitireyim evime gideyim derdinde 🤷🏼♀️ Bu arada 25 haftalık hamileyim 💚