Evremnihas Kızlar 37. haftada ritim bozukluğu nedeniyle erken doğum yaptım bebeğim 5 gündür kuvözde şu mübarek günde allah rızası için kızıma dua eder misiniz ismi İlay rabbim tez vakitte bütün anneleri yavrularına kavuştursun
Evremnihas Meralrabiamhmt 2900 doğdu şu an 2700 sadece serumla besleniyor mamayı ve sütü kusuyormuş neden olduğunu bulamıyolar
aslannaz21 Evremnihas rabbim şifa versin şu mubarek gun bebeginin kalp ritimlerinde mi sorun var kac kg dogdu
Evremnihas aslannaz21 evet ritim bozukluğu vardı 2900 doğdu ritim düzeldi ama mama ve sütü kusuyor serumla besleniyo neden kustuğunu bulamadıklarını söylüyolar
Meralrabiamhmt Evremnihas Allah Allah rabbim tez zamanda şifalar versin inşallah bu kadır gecesı hurmetıne bana ısmını soyler mısın dua okutayım ınsallah
aslannaz21 Evremnihas kuzum rabbim güc kuvvet versin sanada bebegine de şu mubarek kadir gecesi hürmetine saglikla alir evine gidersin insallahh dualarm sizinle