Slm hanımlar benim göbişim çok çıkmadı yüzüstü uyumak istemesem bile sabah uyanırken kendimi o şekilde görüyorum bazen de yana doğru ben öyle uzanıyorum korkuyorum bişey olacak diye çünkü yüzüstü yattığımda çok hareket ediyor bi zararı olmaz dimi ilk bebeğimde de 7 ci aydan sonra karnım çok çıktı yüzüstü uyumamaya çalışıyordum ama bunda uyandığımda kendimi hep yüzüstü görüyorum ne yapcam ben😩