Kızlar merhaba hayırlı kandiller. Ben 4 Mayıs’ta yumurtlamayı ve 5 Mayıs’ta çatlamayı gördüm. Yumurtlamadan önceki geceyi ve çatlama günüyle beraber 2 günü değerlendirdik. Yumurtlama gününü değerlendiremedik yani. Yumurtlamayı gördüğüm için Ebru hanım (bir gebenin günlüğü) test yapmayı bırakmamı söyledi. Fakat bugün merak ettim ve tekrar ovulasyon testi yaptım.
Sonuç bu şekilde https://resimyukle.io/r/8yI3XkWEBZ
Merak ettiğim şey sizce tekrar yumurtlama olma ihtimali var mıdır? Bunlar da önceki testlerim
https://resimyukle.io/r/dQ3fDWGSrm