Canım korkma Allah’ın izniyle bir şey yoktur. Eğer adetin gecikmeden girdiysen bir şey olacağını sanmıyorum. Bende doktoruma sormuştum. Doktorum eğer bu bebeği etkilerse bebek zaten düşer demişti. Yani eğer gebelik devam ederse zaten tomografi kaynaklı sorun olacağını sanmıyorum içini ferah tut. Allah büyük