Omerhatice dilsinati evet belli oluyordu ama tamamı gazdı canim 😁 Top gibi gobjsim vardi 12 den sonra gaz sancilari azalınca gobis küçüldü tam 20 den sonra çıkmaya başladı şu an 32 yiz panda gibiyim 🤣🤣
tgbsn_00 Hemde nasıl 😂😂 belliydi şimdi 14. Hafta 5 aylık gibi karnım var erkek bide sivri biraz ama çok erken çıktı 9.haftada Pantalon giyemiyordum biraz iç karninla alakalı normalde de biraz göbeğin varsa zaten kaçınılmaz
Mavi34 dilsinati 13 haftaoigim normalde yayvan bir göbeğim vardı aşağıda. Şimdi baya dik o ne.dogru büyüdü bilmeyen anlamaz ama ben bariz farkedebikiyorum