Hanımlar 2. Aşılama sonucu için çarşamba günü test vermeye gidecekken salı günü akşam adet oldum ,perşembe kesildi..hayatta bu kadar kısa süreli adet olduğumu bilmem. Bugün de tekrardan adetim başlayacak gibi kasığım ağrıyor ve leke şeklinde kanamam var…. Acaba kist mi oldu ilaçlardan, 2 tane tam gelişmiş birkactane de küçük yumurtalar vardı.. onları vücut atamadı da kist mi oldu ki? Var mı benzer durum yaşayanlar?