42500 Arkadaşlar 16 haftalık olduk çok şükür sanki karnımın içinde bebeğim geziyor gibi bazen sabahları sol tarafım sert ve şiş oluyor karnımın içinde anlık bşyler hissediyorum sizce mümkün mü yoksa daha erken mi bebek dediğim bağırsak hareketlerim mi 🤣🤣🤣
Elffnur 42500 canım bende 16. Haftama giricem bende pıt pıt hareketler hissedyrm ama sürekli değil arada oluyo seninde öylemi☺️
Merve2Asel 42500 17 haftalık 2. Gebelik çok çikolata yedim sanki hafif içerde döner gibi bişey oldu emin değilim yinede hamile gibi hissedemiyorum kendimi bulantı halsizlikte bitti
Sudeekalay 42500 diğer iki gebeliğim de 14. Haftadan itibaren hissettim ama bunda tık yok sağ mi sağlıklı mı meraktan catliyorum biran evvel hareket etse diye dua ediyorum
EceZ Elffnur ben de 18. Hafta içindeyim. O pıt pıt bana da oluyor çok nadir bebek hareketi mi o 😁 sanki alt kısmımda damar atıo gibi
81akmnfgn 42500 benimde şuan 17. Haftanın ilk gnü ara ara hareketleri hissediyorum hatta bazen baya fazla oluyor