whitedream kas olan yerlere vurmaktan kaçın. Yağlı bölgelere vur. Özellikle zaten kol çok acıtır o yüzden oraya hiç girmedim bile :/
ben göbeğe yakın yerlere vurmuyorum acıtıyor karnımın hafif yağlı yan tarafları var ya tutup oraya dik açıyla yavaşça batırıyorum enjekte ediyorum acıtmıyor fazla. Bacaklar da olur bacağımın baldır kısımlarına vurunca sivrisinek ısırığı gibi yakıyor sadece. Bacağının üst ya da yan baldırına vur hiç acıtmıyor kolonyalı pamukla sil,etini tut, dik açıyla yavaşça batır ve enjekte et baldırına vur . Yağlı ve yumuşak yerlere vurunca hiç acıtmıyor ben de ilk zamanlar senin gibiydim yaklaşık 3 haftalık hamileyken başladım iğneye ölüm gibi geliyordu hatta ağlıyordum. Şu an tık tık hemen yapıp çekiliyorum gayet de eğlenceli geçiyor.bacağının etli kısmına , Baldırına vur İnan hiç acı hissetmeyeceksin