Hanımlar 31inci haftama girdim bu göğüsten sıvı gelme muhabbeti bende hiç olmadı . Bu şimdi sütüm olmayacağı anlamına mı gelir . Yoksa doğumdan sonra da bı sorun teşkil etmez mi . Yani etrafinizda böyle doğum yapan tanıdıklarınız varmı? Sonucu ne olmuş çok merak ediyorum . Kimisinin hamileliğin yarısında gelmeye başlarken bende tık yok 🥺🥺