Nilduru ben şu an 37 . Haftamdayim doktorum Sibel zorbas doktorum adına çok memnunum hastane olarakta gittiğim süre boyunce çalışanlardan hemşire vs hiçbir sorun görmedim temizlik açısından da gayet temizdi .herhangi bi sorun yaşamadım yani bu zamana kadar