Nesli_bilmem Ciciannem27 Mesutnur15 Alara005 Bir öneri ; ananas yiyin arkadaşlar şişkinliğinizi alıcaktır ..
Cylncyln_01 Alara005 bende de ayni durum var canim ekmegi tamamen kestim tuzu azaltim 1 haftadir şisligimde azalma var
Yaprakdokumusever Alara005 tek ayak olsa keşke bacaklarım ve ellerim de şişti üstelik ellerimde yanma ve kızarıklık oluştu eczacı tuz çikolata yumurta salça yeme dedi
Hellolo Ben ben ben ayaklarımı tanıyamıyrlum 2 numara büyüdü tuzu ekmeği kestim tam diyet verdi doktorum dünden beri açım 😔 allahtan az kaldı sabrediyorum arada kaçamaklarım olmuyor değil 🤪
Seydakzyli24 Hellolo kesınlıkle yeme içme ile alakası var 18.haftadan beri dıyetteyım 24. Haftam dun bozdum bıraz napım hamıleyım canım cekıyr yemez, olaydım sisti davul gibi oldu ayaklarım
Hazlannesi20 Alara005 evett baya bi hem de elimde de var alyansim girmiyor artık çok ayakta duruncada hemen ayaklarımın altı ağrır şişer ama yatsam da şiş hareketli olsam da
Seda-1 Alara005 elinizden geldiği kadar ayaklarınızı soğuk su ile yıkayın ayakları aşağı salık oturmayın
miskokulum1 Alara005 şişme de laf mı ☹️ayaklarımı ve ellerimi gören korkuyo, küçük yeğenlerim bile şişliği farkedip “sana ne olmuş öyle” diyo.. Üstelik bide uyuşma oluyo🤷♀️
Bilge44 Alara005 36 nin sonunda başladı off felaket ayakta durmak iskence. Fırsat buldukça uzanıyorum, tuzlu suya koyuyorum. 🤦🏻♀️Sezaryende sorun olur mu onu kafaya takıyorum sürekli 😭😭ya uyuşmazsam diye 😭😭
Nesli_bilmem Alara005 yani ben mümkün mertebe yiyorum .. ama bi araştırıp bakın isterseniz internette öyle okumuştum veya doktorunuzada danışabilirsiniz 😊