Kuzum11 Merhaba! 38. Haftam bitmek üzere diş ağrısıı çekiyorum parol alsam bi sorun olurmu bi kaç kere minoset kullandım haftam ilerde problem olurmu?
Minikbiranneee Kuzum11 ben de aldım mecbur kaldım hatta bugün dayanamadım doktorum antibiyotik yazdı 🥺nasıl illet bişey bu diş
HtcByz zehranurr Parol hariç bir ağrı kesici kullanılmıyor yani arkadaş onu demek istemiş, benim doktorum da diş ağrısı çektiğim zaman günde 4 defa ya kadar parol içebilirsin demişti 🍀
zehranurr HtcByz gerekliyi görünce garipsedimde biraz. Benimde doktorum şiddetli baş ağrılarım için parol önermişti
Kuzum11 Minikbiranneee offf sorma sirke tuz gargaradan nefret ettim resmen hamileliği zehir etti bana bu diş beynimin içi ağrıyor çeken bilir…
Anesanne Benim doktorum da sadece parol kullanabilirsin demişti. Günde 4 taneye kadar içebilirsin demişti