Tizlak Kızlar size bir sorum olucak 13+1 haftalık hamileyim mide bulantilarim azaldı çok şükür istifra olmuyor ama ağzımın için de çok iğrenç bir tat oluyor sizinde böyle bir sorununuz var mi? Varsa nasıl yok etmeye calisiyorsunuz napmam gerekiyor ?