Belgi Merhaba sevgili anneler, bebeğimizin cinsiyetini yeni öğrendik ve hayırlısıyla kızımız olucak 🤍 ama ismini bi türlü karar veremiyorum. Siz prenseslerinize neler koyucaksınız, neler önerisiniz?
Ilkayy Belgi ben lina koymayı düşünüyorum tabi bacaklarını açarsa bebiş bi tam belli olsa açmıyor kendini ana doktor kıza benziyor dedi ☺️
Hatice35 Belgi hayırlısıyla Sena koymayı düşünüyoruz eşimle 19 haftalığım inşallah doğuma kadar isim değişmez 😃
yusufalpmom Belgi benım aslında favorim kızım olursa MEYRA idi esımın akrabasından biri koydu sımdı laf olmasını ıstemem MİRAY düşünüyorum
Sumfa Belgi Değerli kıymetli diğer anlamı iyiliksever nazik ve hoşgörülü inşallah hepsini taşır kızım 💖
22Ege00 Belgi 3 yaşında oğlum var adı. 💙AKİF 💙kızım olucakk 8 aylık onunda adı 💜 ALYA 💜olucakk belki fikir olur size