Sineee Arkadaşlar bir iki haftadır sol tarafım çok ağrıyor du bacağıma vuruyor ağrısı idrar tahlili yaptirdi doktor idrar da enfeksiyon ve şeker çıktı doktor şekerin olabilir dedi bu durumu yaşayanlar varmı inşallah şekerim yoktur