Aysunduruu Hamilelikte kuzukulağı yenirmi birde seker hastasıyım yersem bi zararı olurmu acaba net e baktım dr ye sorun diyor ya ot yani sonuçta sizce zararlı olurmu
Gunes_han Aysunduruu Bende de şeker var ünsilin kullanıyorum hep yedim hala yiyorum dahiliye doktoru bol bol zeytinyağlı yeşillikle salatalar yap demişti.Bir zararı varmıdır bilmiyorum 🤷🏻♀️
Aysunduruu BTSG04 bende öyle düşünüyorum ama nette dr ye sorun felan diyince kafam karıştı zaten seker hastasıyım ne yesem zarar artık iyice korkar oldum birsey yerken ya teşekkürler
Taze_gebe Aysunduruu ben seker diyetindeyim vall bol yesillik kahvaltida hep yedim onu da hatta bugun bile pazarda aradim buldum aldim bi zarari yoktur insallah