Asmp Elifmeht61 ben 8.gün yaptım 570 iki gün sonra yani 10.gğn yaptığımda 1500 ikiz erkek bebişlerimi bekliyoruz 2 ay var☺️😍
Zehraaa98 dilekyerekaban kuzenım çift embriyo koydurdu ama tekı tuttu dıgerı ortalıkta yok😄 gorunmemış bıle sanırım rahım erıtıyormuş
Nilly34 dilekyerekaban Benim 2 embriyo transferi yapıldı. Bir tanesi 5 haftalıkken gelişimini durdurdu. Bir çok doktorla konuştum. Hiçbir sorun olmadığını belirtti. Ama daha ileriki haftalarda nasıl olur bilemiyorum🙄
Nilly34 dilekyerekaban ben kesede görünmesine rağmen 5.haftada gelişimi durdu hiçbirşey yapılmıyor. Kanamamda olmadı. Doktorlar hiçbirşey olmuyor diyorlar.
bademsekeri42 dilekyerekaban Benim başıma geldi iki embriyomdan biri tutmuş diğerinde kalp atışı yoktu doktor hiç bir müdahale yapmıycaz o zaten kendiliğinden kaybolur dedi dediği gibi de oldu
dilekyerekaban Gulsah_zorlu92 ʜᴀʏɪʀʟɪsɪ ᴏʟsᴜɴ ɪɴşᴀʟʟᴀʜ ʙᴇɴ 5 ʜᴀғᴛᴀʟɪɢɪᴍ ʜᴀғᴛᴀʏᴀ ɪɴşᴀʟʟᴀʜ ᴋᴇsᴇ ʏᴀᴅᴀ ᴋᴇsᴇʟᴇʀɪ ɢᴏ̈ʀᴍᴇʏᴇ ɢɪᴅɪᴄᴇᴢ :) ɴᴀsɪᴘ ʙᴀᴋᴀʟɪᴍ