Kızlar 36 haftalık hamileyim bu sabah tansiyonumu ölçtüm 150-80 yüksek çıktı doktoruma gittim kontrolüm vardı ve hala yüksek 13 e düştü bir ara sınırda olduğunu söyledi en ufak bir baş dönmesi göz kararmasında gel dedi doktorum çok korkuyorum ve bebeğimin kilosu 2200 küçük dedi doktor çok üzülüyorum böyle olup sağ sağlim bebeğini kucağına alan varmı 😔😔